top of page

Ervaring

 

Na het behalen van mijn diploma Hoger Secundair Onderwijs, richting Moderne Talen heb ik tot nu altijd administratieve (commerciële, redactionele, medische...) taken uitgevoerd in diverse bedrijven.

 

Ervaring als:

     - receptioniste-telefoniste

     - teksten nalezen en corrigeren

     - offertes opmaken en opvolgen

     - aanbestedingen volledig opstellen

     - bestellingen van in showrooms en op beurzen verwerken

     - het omgaan met zowel klanten als leveranciers

     - enz...

 

En als dat nu in de Nederlandse, de Engelse, de Franse of de Duitse taal dient te gebeuren, vormt dat voor mij geen probleem.

De jarenlange ervaring en expertise die ik tot nu toe opgebouwd heb, helpt mij vandaag een takenpakket op maat op te stellen voor elke klant. 

 

 

Diensten

 

Ondertussen blijven volgende taken mij boeien en die doe ik nu met veel plezier als

freelancer administratieve ondersteuning :

   

     - agendabeheer en planning

     - mails beantwoorden

     - MS Office (Outlook-Word-Excel-PowerPoint-Publisher)

     - Exact Online

     - WordPress

     - gedicteerde brieven uitschrijven

     - (medische) termen en teksten vertalen

     - aanbestedingen opmaken 

     - offertes opmaken en opvolgen

     - (elektronische) dossiers aanmaken 

     - updaten en/of klasseren

     - post verwerken

     - attesten of offertes opmaken

     - aanvraagformulieren en verwijsbrieven invullen en opsturen

     - bestellingen materiaal plaatsen en opvolgen

     - factureren, facturen inboeken, betalingen uitvoeren

     - debiteurenopvolging

     - BTW aangiftes

     - uw verslagen en rapporten uitwerken

     - tekstverwerking van contracten, plaatsbeschrijvingen en schadedossiers

     - zakenreizen organiseren

     - loonadministratie

     - en andere...

 

Voor wie ?

 

Zelfstandigen, vrije beroepen, kmo's, die administratieve ondersteuning wensen voor korte of lange termijn, kunnen beroep doen op mijn diensten. Dit kan voor zowel enkele uren per week ter ondersteuning van een actieve administratie kracht, of als vervanging voor een korte of langere periode.

 

 

Wat zijn de voordelen?

 

Kerntaken:        

     - De klant  heeft meer tijd voor zijn hoofdactiviteiten.

 

Flexibiliteit:     

     - Uren of dagen per week op maat volgens behoeften                         

     - Korte of lange termijn                 

     - Eenvoudige aanpassing van uw takenpakket of te presteren uren.

     - Geen ingewikkelde procedures voor indienstname of opzegging.

     - Enkel een periodieke factuur voor de geleverde prestaties.


Kostenbesparend: 

     - geen sociale lasten, geen vakantiegeld, geen 13e maand                                        

     - geen vergoeding bij ziekteverzuim

     - prestatiegericht

     - Is er een periode met minder werk, zijn er ook minder uren te presteren en is er dus                                        minder loonkost

 

Werkplaats:          

     - De taken kunnen vanop uw kantoor of vanuit het mijne uitgevoerd worden

 

 

 

bottom of page